بهترین ها

بهترین آموزشگاه خیاطی در کاشمر

بهترین آموزشگاه خیاطی در کاشمر-هنر آموز
Rate this post

بهترین آموزشگاه خیاطی در کاشمر معرفی شد. اگر اهل کاشمر هستید و به دنبال یادگیری آموزش خیاطی، حتما یک بار هم که شده دنبال آموزشگاه خیاطی خوب و مورد اعتماد در کاشمر بوده اید. ما در این جا ضمن معرفی تمامی آموزشگاه ها بهترین آموزشگاه خیاطی را به شما معرفی می کنیم تا در صورت نیاز به شرکت در کلاس خیاطی بتوانید آموزشگاهی را انتخاب کنید که بهترین بازخورد را از آن داشته باشید.

از آن جا که انتخاب بهترین آموزشگاه خیاطی کار آسانی نیست به همین دلیل در صورتی که تجربه ای از شرکت در آموزشگاه های خیاطی کاشمر دارید نظرات مثبت یا منفی خود را در قسمت نظرات سایت ثبت کنید تا ما بتوانیم با توجه به نظرات هنرجویان بیشترین امتیاز را به آموزشگاه خیاطی منتخب بدهیم و آن را به عنوان بهترین آموزشگاه خیاطی در کاشمر معرفی کنیم.

ما در گذشته بهترین آموزشگاه خیاطی در مشهد را معرفی کردیم و بازخورد بسیار مطلوبی گرفتیم این بار تصمیم گرفتیم بهترین آموزشگاه خیاطی کاشمر را معرفی کنیم تا هنرجویان بتوانند با اطمینان بیشتری آموزشگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

لیست آموزشگاه های خیاطی در کاشمر

خوب است در ابتدا لیست کاملی از آموزشگاه های خیاطی در کاشمر را داشته باشید تا بتوانید با توجه به محدوده ای که در آن زندگی می کنید آموزشگاه خیاطی نزدیک به خود  را انتخاب کنید. لیست تمامی آموزشگاه های خیاطی در کاشمر به شرح زیر است:

  1. آموزشگاه خیاطی افشان واقع در حاشیه بلوار آزادگان، پلاک 95؛
  2. آموزشگاه خیاطی آیگین واقع در گلستان 1؛
  3. آموزشگاه خیاطی نفیسه واقع در گلستان 18 پلاک 9؛
  4. آموزشگاه خیاطی زرپوش، خیابان 17 شهریور 9، منزل پنجم، سمت چپ.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران

متاسفانه اطلاعات بیشتری از آموزشگاهای خیاطی در کاشمر در دسترس نبود در صورتی که آموزشگاه خیاطی دیگری را می شناسید می توانید در قسمت نظرات سایت ثبت کنید تا ما به لیست آموزشگاه ها اضافه کنیم.

هزینه کلاس خیاطی در کاشمر

هزینه کلاس خیاطی در کاشمر بستگی به آموزشگاهی دارد که در آن شرکت می کنید و به طور میانگین هزینه آموزش خیاطی بین 2 تا 7 میلیون تومان می باشد. در صورت نیاز می توانید با آموزشگاه ها ارتباط بگیرید.

ما در این مقاله از هنر آموز سعی کردیم در ابتدا لیست کاملی از آموزشگاه های خیاطی کاشمر را معرفی کنیم اما انتخاب بهترین آموزشگاه کار آسانی نیست به همین دلیل در صورتی که تجربه ای از شرکت در آموزشگاه ها دارید در قسمت نظرات ثبت کنید تا ما با توجه به نظرات شما بهترین آموزشگاه خیاطی در کاشمر را انتخاب کنیم تا هنرجویان جدید بتوانند با خیال آسوده آموزشگاه خیاطی مطمئنی را برای خود انتخاب کنند.

4 نظر در “بهترین آموزشگاه خیاطی در کاشمر

  1. سوگند گفت:

    سلام
    من برای آموزش طراحی دوخت آموزشگاه زرپوش رو رفتم
    واقعا محیط و فضا و کیفیت آموزش هاش خیلی خوبه
    خیلی ممنون از سایت پرمخاطب هنرآموز که همیشه بهترینها♥️

    1. هنرآموز گفت:

      سلام و احترام

      ممنون که تحربتون رو از شرکت در آموزشگاه ثبت کردین، نظر شما تاثیر زیادی در انتخاب و معرفی بهترین آموزشگاه خیاطی داره. به زودی بهترین آموزشگاه ها رو از نظر هنرجویان معرفی می کنیم

  2. نگین گفت:

    سلام. خسته نباشین. من راستش میخوام کلاس خیاطی برم ولی نمیخوام هزینه کلاسش خیلی زیاد باشه. کلاس خیاطی که نزدیک خونمون بود رفتم پرس و جو کردم خیلی هزینش زیاده من میخوام از این راه کسب درآمد کنم ازدواج کردم ولی هنوز توی عقدم سرکارم نرفتم بخاطر یه شرایطی. ازتون ممنون میشم که راهنمایی کنین که کدوم کلاس برم نزدیک خونمون باشه. خونمون شهرک معلمه. ازتون میخوام کمکم کنین.🙏

    1. هنرآموز گفت:

      سلام وقت بخیر تعداد آموزشگاه های خیاطی داخل کاشمر محدوده واسه همین داخل لیستمون تعداد محدودی معرفی شد.
      اما به زودی آموزش خیاطی مجازی صفر تا صد به صورت رایگان داخل سایت بارگزاری می کنیم که طبق آموزش ها می تونید خیاطی رو خوب یاد بگیرید.

      ضمن این که دوره تخصصی دوخت سرویس آشپزخانه هم داخل سایت موجوده می تونید با تخفیف ویژه تهیه کنید و مربی هم 24 ساعته به سوالات شما پاسخ میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *