آموزش خیاطی

بهترین آموزشگاه خیاطی در تربت حیدریه

بهترین آموزشگاه خیاطی در تربت حیدریه-هنر آموز
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین آموزشگاه خیاطی در تربت حیدریه را می شناسید؟ ما در این مقاله قرار است تمامی آموزشگاه های خیاطی در تربت حیدریه را معرفی کنیم و با توجه به نظرات هنرجویانی که در دوره حضوری آموزش خیاطی شرکت کرده اند بهترین آموزشگاه خیاطی تربت حیدریه را معرفی کنیم. شناخت بهترین آموزشگاه خیاطی سبب می شود که هنرجویان بتوانند برای شرکت در دوره حضوری آموزشگاه خوبی را انتخاب کنند و بهترین بازخورد را از کلاس، مربی و آموزشگاه بگیرند.

به همین دلیل در صورتی که تجربه ای از شرکت در آموزش خیاطی زنانه تربت حیدریه دارید در قسمت نظرات سایت ثبت کنید تا ما بتوانیم بهترین آموزشگاه را با توجه به نظرات هنرجویان انتخاب و معرفی کنیم.

ما در گذشته بهترین آموزشگاه خیاطی در مشهد را معرفی کردیم و باز خورد بسیار مطلوبی داشتیم به همین دلیل این بار قصد کردیم بهترین آموزشگاه تربت حیدریه را معرفی کنیم.

لیست کامل آموزشگاه خیاطی در تربت حیدریه

قبل از معرفی بهترین آموزشگاه خیاطی تصمیم گرفتیم لیست کاملی از آموزشگاه ها را به همراه آدرس معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید با توجه به محل زندگی خود آموزشگاه مد نظر خود را انتخاب کنید و در دوره آموزش خیاطی شرکت نمایید. لیست آموزشگاه ها به شرح زیر است:

  1. آموزشگاه خیاطی آیلار واقع در انقلاب، خیابان سعدی؛
  2. آموزشگاه خیاطی زنانه دوزی خورشید واقع در تربت حیدریه، مظفریه؛
  3. آموزشگاه خیاطی جوانان واقع در خیابان آیت الله کاشانی؛
  4. آموزشگاه خیاطی نارمیلا واقع در خیابان شهید سلیمانی؛
  5. آموزشگاه خیاطی کوک واقع در خیابان گل؛
  6. آموزشگاه خیاطی فنی حرفه ای ثاقب واقع در بازار روز، پلاک 24؛
  7. آموزشگاه خیاطی نارمیلا واقع در شهید سلیمانی 6، مجتمع سیمرغ، طبقه 2 واحد 110؛
  8. آموزشگاه خیاطی مامک واقع در خیابان فردوسی 23 پلاک 15؛
  9. آموزشگاه خیاطی یگانه خیابان فردوسی شمالی 35؛
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  آموزش دوخت کیسه میوه (آموزش رایگان به زبان ساده)

طبق بررسی انجام شده لیست تمامی آموزشگاه های خیاطی تربت حیدریه معرفی شد در صورتی که آموزشگاه خیاطی دیگری می شناسید و یا آدرس دقیق تری از آموزشگاه ها دارید می توانید در قسمت نظرات سایت ثبت کنید تا در قدم بعدی بتوانیم با توجه به نظرات هنرجویان بهترین آموزشگاه خیاطی در تربت حیدریه را معرفی کنیم.

هزینه کلاس خیاطی در تربت حیدریه

هزینه کلاس خیاطی در تربت حیدریه بستگی به آموزشگاه و منطقه مورد نظر دارد اما به طور کلی هزینه آموزش خیاطی در تربت به طور میانگین بین 2 تا 7 میلیون می باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم در قدم اول تمامی آموزشگاه ها را معرفی کنیم اما برای تعیین بهترین آموزشگاه خیاطی نیاز به نظرات هنرجویانی داریم که تجربه شرکت در دوره حضوری آموزشگاه خیاطی داشته اند تا بتوانیم با توجه به رضایتمندی هنرجویان بهترین آموزشگاه خیاطی در تربت حیدریه را معرفی کنیم.

پس نظر شما می تواند در انتخاب بهترین آموزشگاه تعیین کننده باشد و راه برای دیگر هنرجویان هموار می شود خوشحال می شویم که تجربیات خود را در قسمت نظرات سایت با هنر آموز به اشتراک بگذارید.

2 نظر در “بهترین آموزشگاه خیاطی در تربت حیدریه

  1. ریحانه گفت:

    خیلی تشکر میکنم از سایت خوب شما
    بابت آموزش ها و اطلاعات کاملی که در اختیار کاربران قرار میدین
    ببخشید محدوده مظفریه فقط آموزشگاه خورشید هست؟

    1. هنرآموز گفت:

      سلام ممنون از شما، طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم لیست کامل آموزشگاه ها همینایی است که ثبت کردیم، در صورتی که آموزشگاه خیاطی دیگه ای رو میشناسید اطلاعات رو بدین که ثبت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *