بهترین ها

بهترین آموزشگاه خیاطی در قوچان

بهترین آموزشگاه خیاطی در قوچان-هنر آموز
Rate this post

بهترین آموزشگاه خیاطی در قوچان قرار است در این مقاله معرفی شود. انتخاب آموزشگاه خیاطی برای هنرجویانی که قصد دارند در بهترین دوره آموزش خیاطی شرکت کنند گاهی به صورت دغدغه می باشد. زیرا هنرجویان می خواهند در جایی آموزش خیاطی را یاد بگیرند که تمامی نکات و تکنیک ها به صورت کاملا شفاف گفته شود و در آخر نتیجه خوبی از شرکت در کلاس خیاطی بگیرند.

به همین دلیل ما در این مقاله از هنر آموز قصد داریم با توجه به نظرات هنرجویانی که در دوره های خیاطی شرکت کرده اند بهترین آموزشگاه خیاطی را معرفی کنیم؛ به همین دلیل در صورتی که تجربه ای از شرکت در کلاس خیاطی دارید در قسمت نظرات سایت ثبت کنید تا ما با توجه به نظرات مثبت و منفی شما بتوانیم بهترین آموزشگاه خیاطی در قوچان را معرفی کنیم.

ما در گذشته بهترین آموزشگاه خیاطی در مشهد را معرفی کردیم و با نظرات و استقبال مناسبی همراه بودیم به همین دلیل این بار بهترین آموزشگاه های شهر قوچان را معرفی می کنیم.

لیست آموزشگاه های خیاطی در قوچان

در ابتدا خوب است لیست کاملی از آموزشگاه های خیاطی در قوچان را معرفی کنیم تا در صورت نیاز هر کسی بتواند نزدیک ترین آموزشگاه خیاطی به منزل خود را پیدا کند و در دوره های حضوری خیاطی شرکت کند. لیست آموزشگاه های خیاطی قوچان به شرح زیر است:

  1. آموزشگاه خیاطی تابان واقع در خیابان شهید روشنی، روشنی 4؛
  2. آموزشگاه خیاطی ثمین واقع در خیابان ناصر خسرو، ناصر خسرو 1؛
  3. آموزشگاه خیاطی سرور واقع در خیابان شهید مجیدی 2، پلاک 202؛
  4. آموزشگاه خیاطی روناس نوین واقع در خیابان داوودی بعد از چهار راه اول؛
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  راهنمای جامع خرید مانتو زنانه

متاسفانه اطلاعات بیشتری از آموزشگاه های خیاطی در شهر قوچان در دسترس نبود در صورتی که آموزشگاه دیگری می شناسید اطلاعات و آدرس آن را در قسمت نظرات سایت ثبت کنید تا در لیست آموزشگاه ها قرار بدهیم.

هزینه کلاس خیاطی در قوچان

هزینه کلاس آموزش خیاطی در قوچان بستگی به نوع آموزشگاهی که قرار است در آن شرکت کنید و محدوده ای که قرار دارد است اما به طور میانگین هزینه آموزش خیاطی در قوچان بین 2 تا 7 میلیون تومان می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم بهترین آموزشگاه خیاطی در قوچان را معرفی کنیم از آن جا که انتخاب بهترین آموزشگاه کار ساده ای نیست نیاز به نظرات هنرجویانی داریم که تجربه شرکت در آموزشگاه های قوچان را دارند به همین دلیل در صورت شرکت در کلاس های خیاطی قوچان می توانید نظرات مثبت و منفی خود را ثبت کنید تا ما بتوانیم بهترین آموزشگاه خیاطی را از دید هنرجویان انتخاب و معرفی کنیم.

6 نظر در “بهترین آموزشگاه خیاطی در قوچان

  1. فاطمه گفت:

    کاراموز آموزشگاه روناس نوین هستم، واقعا از همه لحاظ عالیه. مدیریت، نحوه تدریس و به‌روز بودن مربی، فضا و محیط آموزشگاه
    وجود چنین مجموعه‌ای در شهرستان قوچان باعث افتخاره با مدیریت عالی سرکار خانم جعفری

    1. هنرآموز گفت:

      ممنون از نظر شما برای آموزشگاه روناس نوین، نظرات شما تاثیر زیادی در معرفی بهترین آموزشگاه خیاطی در قوچان رو داره.
      اگر اطلاعات دقیق تری از هزینه کلاس خیاطی در قوچان رو دارید ممنون میشم اعلام کنید

  2. لیلا گفت:

    سلام خسته نباشید میگم خدمت عوامل سایت هنرآموز
    بنده هنرآموز آموزشگاه خیاطی تابان هستم
    واقعا از مجموعه و آموزش ها راضی ام
    ممنونم

    1. هنرآموز گفت:

      سلام ممنون که تجربتون‌ رو از شرکت در دوره ثبت کردین نظر شما کمک زیادی در انتخاب بهترین آموزشگاه خیاطی می کنه و هنرجویان جدید راحت تر میتونن بهترین آموزشگاه رو انتخاب کنن

  3. الهام گفت:

    من کارآموز آموزشگاه روناس نوین بودم و شخصا از نحوه تدریس، برخورد مربی و مدیر آموزشگاه خانم جعفری راضی بودم و قصد دارم دوره های جدیدی که برگزار میکنند شرکت کنم. بنظرم در قوچان بهترین هستند.

    1. هنرآموز گفت:

      سلام ممنون که تجربه خودتون رو از بهترین آموزشگاه خیاطی در قوچان با ما به اشتراک گذاشتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *